15 aug 2014

Oppstart ny sesong

0 Comment

Vi har nylig fått tildelt treningstider for kommende sesong. Timeplanen publiseres her på hjemmesiden, samt Facebook, i løpet av uke 34. Forventet oppstart ca 1. september.

Alle som har vært påmeldt, blir automatisk overført til samme parti for høsten. Skal du fortsette til høsten trenger du dermed ikke å gjøre noe. Dersom du IKKE ønsker plassen til høsten og/eller vil melde deg ut av foreningen, send mail med navn og fødselsdato på medlemmet som skal slutte til ranaturnforening@gmail.com. Sett «Utmelding» i emnefeltet.

Dersom du vil bytte, eller ønsker flere partier, må du selv logge deg inn på din medlemsside og melde deg opp til nytt parti (brukernavn og passord i Mysoft ble tilsendt pr. e-post da medlemsskapet ble godkjent. Ta kontakt dersom du trenger å få tilsendt nytt).

Når treningstilbudet for 2014/2015 er klart, åpnes det for påmelding til nye partier og for nye medlemmer. Dette vil tidligst skje i løpet av uke 34. Tidligere medlemmer vil få en frist for å gjøre endringer. Info om dette sendes pr e-post. Husk å gi beskjed om du skal melde deg av et parti. Bindende påmelding.

Medlemmer som står på venteliste vil bli prioritert før helt nye medlemmer tas inn. Vi åpner for nye til venteliste etter at øvrig påmelding åpnes. Nye innmeldinger som kommer før dette, vil bli slettet, og innmelding må gjøres på nytt.

Vi gleder oss til oppstart av ny sesong.