Laster inn Aktiviteter

« Alle Aktiviteter

• Denne aktiviteten er avsluttet.

Foreldremøte

17. september 2018 @ 18:00 - 19:30

Vi inviterer til foreldremøte 17. september kl 18:00.

Sted: Moheia vgs.

E-post sendt alle medlemmer 12.9:

Førstkommende mandag er det foreldremøte for Rana Turnforening.

Det er viktig at det møter minst en forelder per utøver. Møtet vil bestå av en del med generell informasjon angående Rana Turnforening samt en del i de enkelte partier hvor trenerne får gitt nødvendig informasjon angående årets aktiviteter, som for de fleste utøverne avsluttes med turnstevne for barn. Så langt ser det ut som om dette blir i Bodø.

Slik det ser ut nå vil dette også være eneste mulighet for bestilling av drakter og hettejakker før juleforestillingen, ettersom vi ikke har tilgang på garasjen i Ranahallen før november i beste fall. Lise vil ha med noen drakter for prøving samt ta opp bestilling av nye, slik at disse blir levert innen forestillingen.

Byttekveld

Gjenbruk er miljøvennlig og en god mulighet til å spare penger, og det er sikkert mange av dere som har pent brukte turndrakter og hettejakker liggende. Ta disse med på møtet så setter vi av tid til et lite loppemarked.

Styret

Dato: