24 mai 2016

Til alle som har utøvere på kretsturnstevnet for barn 28. mai 2016

0 Comment

Vi har laget en oversikt over påmeldte utøvere til stevnet og hvem de har som ansvarlig trener/gruppeleder i Ranahallen og på banketten på lørdag. Der kan dere også se om dere har bestilt lunsj/bankett. Utøverne er sortert etter partitilhørighet. For de som går på flere partier, er de plassert på et av dem. Trenerne er fordelt etter beste evne, men bistår hverandre og føler et felles ansvar for alle våre utøvere :) Oversikten finner du her: Partivis ansvarsliste for utoevere og foresatte_v7

For de som skal på banketten i Meyergården Spektrum lørdag kveld, åpner dørene kl. 18:30. Det er ønskelig at utøverne møtes da. Vi kjører inn- og utsjekk på egne utøvere i Foajeen. Ved innsjekk får de eget bankettarmbånd.

Ifht lørdag f! ormiddag: husk oppmøte og innsjekk seinest kl. 9:30 oppe ved stevnekontoret (gymsalen). Alle oppfordres også til å ta med familie og venner for å se på defileringstoget, og være tilskuere i hallen :) Se tidligere tilsendt program.

Ellers trengs det visstnok flere frivillige til kafeen. Ta kontakt med Sigrunn på sigrunn@drivkarriere.no hvis du/dere kan bidra.

Da sees vi i Ranahallen på lørdag! Dette blir gøy!!!

(info sendt ut i epost fra ranaturnforening@gmail.com 24.5.16)