08 aug 2017

Oppstart ny sesong

Sommeren er snart på hell og ny turnsesong under oppseiling. Dessverre har vi enda ikke mottatt tildelingen av saltimer fra kommunen, slik at vårt eget treningstilbud enda ikke er klart.

Det er planlagt en del endringer på timeplanen fra høsten. Vi håper å ha alle detaljer klare før skolestart. Utøvere på partier som ikke berøres av endringer, overføres automatisk til tilsvarende parti neste sesong. Alt med forbehold ifht tildelingen og endelig timeplan.

Dersom et medlem ønsker å slutte, ber vi om at det sendes en e-post til ranaturnforening@gmail.com. Sett utmelding i emnefelt og ta med medlemmets navn og fødselsdato i e-posten.

Dersom du står på venteliste, og ikke ønsker å stå der lengre, er vi takknemlige for å få beskjed. Det sparer oss for mye arbeid. Meld fra til ranaturnforening@gmail.com. Vi tar ikke inn flere på ventelister før til høsten.

Nye medlemmer må vente med å melde seg inn til vi åpner for det. Innmeldinger før den tid vil bli slettet uten varsel. Vi vil holde hjemmesiden oppdatert, samt dele nyheter på www.facebook.no/ranaturnforening.

Timeplan (foreløpig for 2017/18)

Mer info legges ut fortløpende.

Mvh Styret Rana Turnforening