14 mai 2016

Barnekretsturnstevnet – Behov for flere frivillige, spesielt lørdag :-)

Til alle medlemmer i Rana Turnforening

Om et par uker arrangerer vi Barnekretsturnstevne i Mo i Rana. Vi er ca 30 personer som har arbeidet med planleggingen av stevnet siden i høst. Mange av dere har meldt dere som frivillige under stevnet, men vi har enda ikke fått bemannet alle poster. Det er primært lørdagen vi har for lite folk (mattelt, cafe, parkering, nattevakt skole mm). Vi håper at alle kan bidra, enten ved å ta flere vakter og/eller involvere besteforeldre/storesøsken o.l. Bli gjerne med selv om du ikke har barn som skal delta på stevnet.

Vi krysser fingrene for at partene i hotellstreiken kommer til enighet før stevnet. Alternativer for festmiddag lørdag er drøftet, og vi kommer med mer informasjon dersom det blir aktuelt.

Alle som arbeider under stevnet blir herved invitert til frivilligfest på Fjordgården Hotell søndag kl 18.00. Mer informasjon i vedlegg.

Vi håper du finner glede av å bidra og samtidig bli bedre kjent med oss i turnforeningen. Vi har det veldig gøy sammen!

Meld deg som frivillig: sigrunn@drivkarriere.no
Meld deg på frivilligfest: ranaturnforening@gmail.com

Minner samtidig om to aktuelle «sider» for turnforeningen på facebook: En offisiell side – denne «liker» du og en lukket gruppe for medlemmer – denne ber du om å bli medlem av.

17. mai går vi i Folketoget.
Oppstilling kl 15.30 i Ranahallen. Avmarsj kl 16.00.

Ønsker alle en god helg, pinse og 17. mai feiring!

Kristin Ludvigsen
leder Rana Turnforening

INVITASJON TIL FRIVILLIGFEST (1)